top of page

מחושך לאור - הבלוג האירוטי שלי

עודכן: 27 באוג׳ 2023


מחושך לאור

ארוטיקה היא שפה יפה ומיוחדת במינה. לכל אחת ואחד העולם הארוטי שלהם. הכתיבה האינטימית הדליקה אצלי אור, ובאור החדש הזה למדתי לאהוב יותר. שמה כאן שלושה קישורים ל3 סיפורים מהבלוג ההוא לטעימה. בשמלה דקיקה וחלומות ".....החצר גדולה ומרוחקת מעט מדרך הגישה לבית, אבל אם השכנים יוצאים למרפסות, הכל פרוש מול עיניהם. אולי הוא ביקש מהם לשתות קפה ועוגה במרפסות ולצפות, עוברת בה המחשבה שמחייכת ומביכה אותה באותה מידה.

אצבעותיו לשות את שדיה ואת פטמותיה בחזקה והכאב מסלק כל הרהור או מחשבה ממנה.

היא נותנת לגוף שלה להיות, לחוות, להתמקד ולהתמסר לכאב ולאנדורפינים שמציפים אותה.

בועז יושב על בירכיו פניו מוטות כלפי מעלה, אנקות הכאב שלה לא מזיזות את עיניו המקובעות בפני

אדונו....." המשך כאן


אזוקה בסגול "חמש בבוקר. הגוף שלה מתעורר היא נמתחת ונושמת עמוק את האוויר הקריר שמתגנב מבעד לחריצי התריסים. בעוד היא שואפת אוויר שיעיר גם את נפשה היא מרגישה בידו מתהדקת על ערפה וכל היום של אתמול מתנפץ בתוכה כמו בלון הליום. היא מסובבת את ראשה ונתקלת בעיניו הכהות הבוחנות אותה. אגודלו מלטפת את גומת העורף שלה מתחת לשיער ושאר אצבעותיו מתהדקות על צווארה גולשות לכיוון קנה הנשימה שלה ומושכות אותה לעבר צווארו. היא נצמדת לשקע ההוא בצווארו המקום שלה, הפינה שלה אצלו בה היא שוכחת מהכל. כשהשפתיים שלה מתחילות לגעת בעור שלו הכל מתנקז לשם. אין מחשבות, אין דאגות, אין כלום, הכל מתערפל ומתנקז לקולות ותזוזות העונג שלו. היד שלו מועכת אותה לתוך צווארו ומונעת ממנה נשימה לכמה שניות, הוא משחרר אותה, נותן לה רגע לנשום ואוחז בצווארה, מקרב אותה אל שפתיו, נוגע לא נוגע.

“היה לך יום מתיש אתמול” הוא קובע “את נשארת כאן, במיטה, היום”.... המשך כאן


צופה “לך תשקה אותה” הוא אוחז בערפך ומניח בידו את הטקילה. “שלא תתייבש לנו פה”

הוא ניגש אלי ושפך חצי שוט אל פי, אני בוערת, מנסה לנשום.

הטלפון שעל השולחן משמיע קולות של הודעה “זה בטח הם” הוא מזדקף מעט רק כדי לפתוח את ההודעה “תפתח להם את הדלת” הוא מסתכל עלי משועשע.

אתה מניח את שארית הטקילה בקצה השולחן הקרוב אלי והולך לפתוח את הדלת.

אל הבית נכנסים גבר עם קולר לצווארו ואישה גבוהה עם מגפיים ירוקות בעלות עקב דק וגבוה.

“ערב טוב” קולה נמוך “כבר ממש הכנת את הארוחה” היא מתקרבת אלי מעבירה אצבע לאורך כל הגוף שלי מהמצח ועד הדגדגן החצוף שלי. דוחפת שתי אצבעות “יהיה לה קשה הערב, היא ממש מוכנה” היא מסובבת את הראש לעבר שלושת הגברים..." המשך כאן



8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page