top of page

תכתבי

עודכן: 3 בספט׳ 2023


צילמה אותי מתכנסת - רוטלי כהני שביט

תכתבי

אולי זה מה שיוציא אותך מזה תכתבי לא חשוב על מה לא חשוב כמה פשוט שימי את האצבעות על המקלדת ותתקתקי משהו כבר יצא מזה. כל מה שאת מרגישה יתפרס ויתפשט על השולחן ואולי איכשהו ומתי שהוא תצליחי להבין מה קורה לך. וגם אם לא תביני עכשיו, זה מספיק שזה בחוץ אולי את לא צריכה להבין כלום רק לתת לעצמך להרגיש

תכתבי גם כשהרגש כבוי, ששום דבר לא מדליק אותו ואותך גם להרגיש את זה, את חוסר היכולת להרים את מתג הרגשות וההתרגשות. את יודעת שאיכות החיים שלך תלויה בתחושת התשוקה הפנימית לחיים והיא נמצאת, זה הכי חשוב, כי אם לא הייתה לא היה מעניין אותך מה קורה לך ולמה את פתאום לא מרגישה כלום או אפילו מרגישה מאד עצובה וללא כל יכולת להתרומם מהמקום הזה. אז אולי זה זמן לתת לעצמך להיות גם במקום הזה שם למטה בלי התרגשות, בלי רגשות רק עצב עמוק ולא ברור.

תכתבי מילים מעלות הרבה דברים אל פני השטח ולפעמים גם מצליחות להזליג דמעות ואולי הדמעות יספרו לך עוד משהו שלא ידעת על עצמך או שסרבת להביט בו וגם אם לא, הן קצת מנקות את כל האובך הפנימי הזה.

תכתבי זה עושה לך טוב וזה הכי חשוב בכלל לא חשוב מה תביני מזה, אם יצא מזה משהו הדבר היחיד שחשוב כאן הוא שאת רואה את עצמך הכי טוב כשאת כותבת מילים ולא חשוב אם הן נכתבות במקלדת או על דף עם עט הן יוצאות ממך מהמרכז של המרכז של הטבור שלך ממש כאילו לרגע את חוזרת להיות עוברית שיוצאת לאוויר עולם שאת לא מכירה רק הפעם המילים הם הנשימות הראשונות שאת לוקחת והן מספרות לך כל מה שאת צריכה לדעת יום אחרי יום יום ביומו.

תכתבי תרפי תני לעצמך להיות תכתבי ותרפי עד מחר וחוזר חלילה עד שימצא הסולם הנכון בו תשירי אותך הסולם שבו הקול שלך הוא זה שימשוך אותך מהבור בו את נמצאת כי -קודם קול אני- הוא לא סלוגן בעלמא, יש בו משמעות מאד גדולה עבורך את תמצאי אותה ותמצאי את הסולם שמתאים לך לעלות בו.

תכתבי תשמיעי קול ותרפי


צילמה אותי מתכנסת רויטלי כהני שביט המופלאה והנדיבה עוד תמונות ומילים של רויטלי אפשר לראות גם כאן

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page