top of page

ספר הביכורים שלי – "מוות קטן" - La petite mort - אורגזמה (בצרפתית).

עודכן: 3 בספט׳ 2023

יותר מלמות, פחדתי לא להיות. בזמן מחלה ומשבר יש למיניות שלנו חלק חשוב בדרך ההחלמה שלנו או, כמו שאני אוהבת לומר - תשוקות מרפאות. מיניות היא יצר החיים, ודווקא כשאנחנו נלחמות אנחנו זקוקות לאנרגיה הזו במנות יתר.

זה אחד הדברים שהביאו אותי לכתוב את הספר הזה, שנכתב כמעט מעצמו.

אני מתרגשת מאד ומזמינה אתכם לרכוש ולקרוא את הרומן הארוטי שלי – "מוות קטן" - La petite mort - אורגזמה (בצרפתית). שפותח דלת רחבה אל העולם הזה. ויָצא לאור גם בזכותכם ב 25.2.22 את הספר המודפס אפשר לרכוש דרכי -

70 ש"ח הספר איסוף עצמי - 0 שח דואר רגיל - 10 ש"ח דואר רשום - 15 ש"ח קישור לספר דיגיטלי בהמשך :)


•••••••• "את מקיימת יחסי מין?" הוא מתיישב בדיוק מולי.

"ברור," אני מרימה קצת את הראש כדי לראות אותו.

"את רצינית? כל הכבוד!" האונקוגניקולוג שלי קם וסוגר את הווילון. "את יכולה להתלבש."

"למה אתה מופתע?" אני רוכסת את רוכסן המכנסיים.

"כי לא כל הנשים במצבך עושות סקס," הוא מכחכח בגרונו. "זה מצוין לבריאות שלך, של כולם, והרבה ככל שמתאפשר, אבל הטיפולים הכימותראפיים שמייבשים את הגוף, העייפות, הכאבים, הפחדים... כל אלה מורידי ליבידו אצל הרבה מאלה שאני רואה."

"אני חושבת שזה מה שממריץ את האנרגיה שלי. זו אנרגיה של חיים, ויש לי תחושה שנשים פשוט מגיבות למה שהחברה חושבת, ואולי אפילו מתביישות לומר שדווקא בימים שכאלה הן רוצות וזקוקות לזה יותר."

אני מתיישבת בכסא. "תכתוב לי מרשם?" אני מחייכת, "שאוכל לבקש מינימום שלוש פעמים בשבוע על פי מרשם הרופא."

••••••••

הוא לא היחיד שחשב שאם אני חולה במחלה מסכנת חיים, או כזו שגורמת כאב ומקשה על התפקוד, אז אני פחות מינית.

משום מה הרבה אנשים חושבים שהיצר הזה נעלם, או לפחות יורד לתחתית סולם העדיפויות, שלהיות מיניים כשנלחמים על החיים או על איכות החיים הפיזים שלנו זה מותרות.

למעשה, בשביל הרבה מאד אנשים זה אחד חלקים ההישרדותיים שלנו. הצורך בלהיות ולהרגיש סקסיים ומיניים גובר בעת משבר, ומאפשר לנו להרגיש הכי חיים שיש.

כשיצאתי מהביקור אצל האונקוגניקולוג כתבתי סיפור קצר, שאותו ראה אמנון ז'קונט, ואמר: "זה צריך להיות ספר. בבקשה תפתחי אותו ותמשיכי לכתוב."

הרבה בזכותו, ובזכות האהבה שלכם אותי ואת הכתיבה שלי, הספר הזה נכתב ונמצא עכשיו בשלבי העריכה שלו. ובתמיכתכם האוהבת ונדיבת הלב הוצאתי אותו ביחד לאור, לעולם.

קישורים לרכישה בדיגיטל כאן: אתר עברית

על הספר

תמר, גיבורת הספר, מגלה שהמוות אורב לה בפינה - יש לה סרטן. המוות מוטח לה בפנים, והיא מחליטה שזה הזמן להעיף את כל העכבות והמחסומים ולחוות את החיים קצת אחרת. תמר, שלא חוותה חוויות מיניות לפני נישואיה, מחליטה לגלות את החלק הזה בחיים שתמיד סיקרן אותה אך לא מומש. היא מודיעה לבעלה על המסע אליו החליטה לצאת, והוא מחליט להצטרף אליה בדרך משלו. תמר מבינה שהמסע שלה צריך ללכת רחוק מעבר למה שאי פעם חשבה. היא מגלה את עולם הבדס"מ, ולומדת ששם היא מצליחה לשחרר שליטה ולהתמסר ברמה כזו שמשפיעה על חייה ועל ההתמודדות שלה. במסע זה היא מגלה הרבה מעבר למה ששיערה. היא לומדת מחדש את המיניות, הנשיות שבה, ואת הדרך בה היא יודעת לאהוב. במסע הזה היא מגלה שהתשוקה הזו, האמת שלה, מבעירה אותה וגורמת לה להתמודד בעוז עם הסרטן, הטיפולים וכל מה שנקרה בדרכה. היא מבינה שזוהי כנראה הדרך שלה להחלמה ללא מלחמה. דבר נוסף שמגלה, מה שכנראה שידעה במעמקיה במשך שנים, שהיא לא אדם שחי בתוך הנורמות המקובלות ואחת הדילמות והמשברים שעולים תוך כדי המסע שלה הוא האם זה אפשרי עם בן הזוג שלה, על אף הראש הפתוח שלו, בתוך זוגיות שהם יבחרו כנכונה להם . הסיפור מסופר גם דרך החוויות הארוטיות שלהם.

בזכות בזכות האהבה שאתם מעניקים לי בכל דרך אפשרית, הספר החשוב הזה יָצא לאור, ואני מאמינה שאם תמשיכו לאהוב אותו ואותי ותעבירו את הבשורה על קיומו, הוא יעורר הרבה מחשבה, רגש, וגם יסלול דרך נוספת לריפוי. לרכישה של הספר לעצמך או למתנה :)


ותוכלו לרכוש לכם עותק מהמדורה הראשונה של הספר במחיר של 70 ש"ח (לא כולל דואר רגיל או רשום) ואם תרצו ספר עם הקדשה אישית ממני 80 ש"ח (לא כולל דואר רגיל או רשום) .


ציירה אותי מאירה טוויטו המופלאה
ציירה אותי מאירה טוויטו המופלאה

תודה מעומק ליבי שאתם מלווים כל צעד ושעל בדרך שלי שאתם רוקדים, מתאמנים ושותים קפה איתי :) תודה על כל תמיכה שלכם, שיתוף, תיוג, הפצת הבשורה תודה על כל תגובה, מילה, וסימוני אהבה שלכם אותי בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ורחבי המדיה.

צילמה אותי אפרת סטרטינר הרגישה

תודה מעומק ליבי שאתם מלווים כל צעד ושעל בדרך שלי שאתם רוקדים, מתאמנים ושותים קפה איתי :) תודה על כל תמיכה שלכם, שיתוף, תיוג, הפצת הבשורה תודה על כל תגובה, מילה, וסימוני אהבה שלכם אותי בפייסבוק, אינסטגרם, ורחבי המדיה.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page