top of page

אני בסדר?

עודכן: 3 בספט׳ 2023


"אני בסדר" צמד מילים שאני משתמשת בו הרבה, לאחרונה 😊 וכרגיל אני מהרהרת לעצמי מה אני בעצם אומרת בצמד המילים הזה.

חשבתי על זה שאני מתכוונת שזה בסדר שאני מחלימה וחיה את היומיום שלי בסדר שנכון לחיים שלי עכשיו, שנכון לגוף שלי בימים אלו, טוב לנפש שלי. שלי Shelly בעלת הלב השמח ומלא האהבה💝, הסבירה לי פעם מה זה בשבילה "להיות בסדר". או, יותר נכון מה זו האמירה הכל כך ישראלית "יהיה בסדר." - שהדברים יקרו בסדר הנכון שהם צריכים לקרות. אז כן אני בסדר. אני חושבת שאני בקצב הנכון לי. אני מאמינה וגם מרגישה ככה, שזה מה שהכי חשוב. חזרתי לקצב של לאט.

לאט, זו מי שאת - זה הקול שלי עכשיו.

*אני אוהבת את ההתרגשות בבטן את התשוקה, את ההתרחשות בגוף כשרעיונות ורצונות מתעופפים לי בגוף. לפעמים התחושות הללו גורמות לי לרוץ מהר מכפי יכולתי וזה גורם לי לחוסר סבלנות משגע ומאד מבלבל. *הפער של קצב הרעיונות והרצונות של הראש שלי לבין העיבוד למציאות התפעול שלהן אצלי ענק ואני צריכה לאט לאט לאט, לצעד אחרי צעד. *אני חולמת על יכולת התמקדות וישומית טובה יותר.

בנתיים, אני צועדת לאט בשביל שלי, בסדר הנכון לגוף שלי, מרגיעה מאבקים בין ראש שרץ קדימה לנפש שזקוקה לאנגז'ה {כריכת זרוע בזרוע} כדי להוציא לפועל, כדי לפרוח ולזרוח. עושה מה שאני יכולה ושמחה בכל יום שכתבתי עוד רעיון, בכל יום שהזזתי עוד משהו צעד אחד קדימה. בעוד יום שעבר עלי עם משהו שהצליח להיות לי טעים, עם חיוכים ואהבה סביבי, עם אנשים שסולחים לי ומקבלים אותי עם הסדר לא סדר שלי ושאני.

את המילם הללו כתבתי בתחילת המסע הנוכחי שלי[7.5.2019] , והן נכונות לימים האלו שחותמים פרק חשוב מאד מהמסע הזה.

מהו הסדר שלכם\ן


11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page