top of page

60 שניות על שדיים ותצוגת אופנה של הנשמה

עודכן: 12 באוג׳ 2019


60 שניות על שדיים ותצוגת אופנה שונה תצוגת אופנה של נשמה, שבשבילי היא הייתה קצת מעבר כל הענין של נשיות, סקסיות ושל התבגרות, עומד על הפרק בחיים שלי בימים אלו, לא רק בגלל הגיל שלי גם בגלל הסרטן שלי. הפעם החלטתי לכרות את השד שלי❣ בגלל המסע הראשון, לפני כחמש שנים שכלל כימותראפיה והקרנות אני לא יכולה לעשות שיחזור מיידי. העור שלי צריך להימתח לאט-לאט ובעדינות, שזה אומר שאני בעצם מצמיחה לי שָד. 😋 זה תהליך שלוקח זמן זה ואני לומדת להתלבש בהתאם. להתלבש כך שיהיה לי נוח באיזור הניתוח, כי לא כל דבר אני יכולה ללבוש כרגע. מתלבשת כך שההבדלים יטושטשו ולא על ידי חזיה דווקא. אני מרגישה מאוד בנוח עם עצמי. שלמה לחלוטין עם הבחירה והעשיה. אני מסתכלת על עצמי במראה ורואה יופי של אישה שמחה. אומרים לי "את, יש לך סטייל." ואני מחייכת, כי אני לובשת אותי, זה הסטייל שלי, של הלב הססגוני שלי. בתצוגת האופנה שהתקיימה ביום ראשון על גג עזריאלי צעדו נשים שמחות, זקופות ובטוחות בנשיות שלהן, למרות ואף על פי הסרטן שאיתו הן התמודדו או מתמודדות. הפעם הייתי אחת שצעדה כמו תמיד עבור כולן אבל גם הרבה בשביל עצמי.

בתצוגה הזו, אני שמתמסרת בקלות, שמתי לב שכשסטייליסטיות הלבישו אותי, סידרתי את הגוף והעמידה שלי כדי שיראו את מה שמחמיא. היה חשוב לי שלמרות שבצד אחד אין כמעט כלום ובצד השני יש, ובעקבות מסע הטיפולים שאני עוברת כרגע, יראו שאני שלמה עם מי ומה שאני. מרגישה שאני נראית טוב, סקסית לעצמי. כי להיות יפה זה מבפנים, ואז רואים את זה בגוף ובפָּנים. יצאתי לצעוד אל מול קהל שאת רובו אינני מכירה, בבגדי רנואר RENUAR המשגעים ואחכ בבגד-ים Yana fashion - אופנה ואביזרים לנשים המתמודדות עם סרטן השד זקופה מאד, חזה קדימה, מה שיש,😋. המוזיקה הנהדרת של Mor Yachinשקיבלה את פני הגדילה לי את החיוך על הפנים וזה שבלב והרקידה לי את הנשמה..

תודה Yana Darom על המיזם הזה שעושה כל כך הרבה טוב לכלך הרבה א.נשים. תודה Liat Bekier ו Saloona על הצטרפות עם כל הלב. תודה Gili Sivan על לב רחב, סדר ושמחה שנתת בנו. #pinkparty רוית אסף - רשת בתי הספר למקצועות האיפור והיופי ותודה קורלי על איפור אישי משגע Coral Mesilati We Shoes SABON Oncotest סנפרוסט קניוני עזריאלי תודה לצלמות המרגשות Bella Shahar Hillel Shelly Padan Lorber ולצלמת הבית שלי Orit Bar-or שבכתירה אותי כאפיפיורית השנה 😚 ולכל מי שבאה והוסיפה שמחה והתרגשות 😚


61 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page