top of page

על סבלנות ושיפוציצי :)

עודכן: 3 בספט׳ 2020


התגעגעתי :) הפעם זו החלמה קצת אחרת כי סוג של הליך שאני צריכה להיות ממושמעת, לא רק לגוף שלי, אלא גם למה שאמרו לי. אם לא, יש מצב שאני אזיק לעצמי אם אקשיב לגוף שלי. הפעם הגוף צריך להתאחות קצת יותר לאט. לקחת לי יותר מרווחי זמן.

הבעיה אצלי היא, שאני מרגישה חזקה, כמעט תמיד, פיזית. התחושה הזו של חזקה פיזית לפעמים מפריעה להבנה שלא צריך להיות חזקים תמיד. אני חושבת שבהחלמה הזו יש איזה שהוא אפקט של עצירה. זה לא שהייתי באיזה שהוא מירוץ. כל מה שעשיתי עכשיו אני עושה בידיעה ברורה שיש לי צמתים בדרך שאני צריכה לעצור לעשות בהם משהו, להתעכב, כמו למשל שיפוציצי וכזה. ואני עושה דברים תוך כדי. זה מצחיק שאומרים לי "תנוחי", אני נחה, נחה הרבה, אני רק נראית כזו אנרגייזר. אבל כן אצלי זה יותר המנוחה בראש. שם אני פחות מצליחה לנוח, להרגיע. יש בי כמובן הרבה רצונות. אני חושבת שאחד הדברים הכי טובים שעשיתי זה שאני מניחה לדברים.

כותבת לי אותם בעיקר ואז מניחה להם להיות. חוזרת אליהם אחכ. אני חושבת שאנחנו נותנים לחיים שלנו המון שמות, מגדירים תקופות, זמנים, סיטואציות כשבעצם הכל הוא במסגרת שלה אנחנו קוראים חיים, גם כשאנחנו מטפלים בבריאות שלנו, זה חיים. ומי כמוני שאוהבת מילים משתמשת בכל מיני מילים כמו החלמה, בריאות, תשוקה . למושג הגדול המורכב והמאד מעניין שנקרא חיים . :) נדמה לי שכולנו היינו רוצים פחות דרמות עצובות, קשות, מאתגרות. אבל כנראה שחלק מאיתנו צריכים כל מיני דברים שיקרו כדי להזיז אותם.


היום אני נמצאת באיזה שהוא מסלול של כורח המציאות. כדי להחלים מהסרטן הייתי צריכה להוריד את הציצי ועכשיו לטפל ולשפץ את הציצי. לגעת בגוף שלי. דברים שאני פחות אוהבת. אני מתכוונת למגע באיזמל המנתחים ולא בידיים 😎 גם זה הוא צעד צעד, בתהליך איטי כמו שמתאים לי. ואני לאט לאט מבינה ומקבלת. זו החלטה שלי שאני עושה את השחזור הזה, יכולתי בלעדיו ולמצוא פתרונות אחרים, שאני מכירה היטב מהמקום בו אני עובדת. בחרתי לעבור את הפרוצדורות הללו. זה כנראה נכון לי, כנראה מה שאני צריכה. אני עושה את זה לאט לאט, עם היד על הדופק. אני בשוונג של כתיבת הספר וזה, למשל קצת עוצר אותי וגם, לא ממש, אלא מאפשר לי זמן ומקום למחשבה. אני בעיקר בעיקר בעיקר לומדת עוד סבלנות, עוד הרפיה, עוד שחרור. אולי אני אגיע לחיות בעולם הזה בסוג של ריחוף {יש הטוענים אני מרחפת ובכלל לא שמה לב} פשוט עשייה ללא שום מאמץ, יכול להיות שאני עושה מאמצים שאינם מתאימים לי. זה משהו שאני בוחנת ולומדת בזמן האחרון.


26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page